Ciò chì chjama "isolamentu", l'azione di sicurezza di l'isolamentu, chì pruduttu hè un pruduttu isolante?

U cosiddettu isolamentu hè l'usu di materiale non conduttivu per isolà o avvolgere u corpu caricu, per scunvulisce un rolu protettivu di una misura di sicurezza. Un bonu isolamentu hè u mezu più basicu è affidabile per assicurà u funziunamentu sicuru di l'elettricità equipaggiamenti è circuiti è per prevene l'occorrenza di accidenti di scossa elettrica persunale.

Generalmente, l'isolamentu pò esse divisu in isolamentu di gas, isolamentu di liquidu è isolamentu solidu. In applicazione pratica, l'isolamentu solidu hè sempre u materiale d'isolazione u più adupratu è u più affidabile.

Sottu à l'azzione di una forte elettricità, u materiale isulante pò esse scumpartutu è perde a so pruprietà isulante. Trà i trè tippi di materiali isulanti mintuvati sopra, u materiale isulante di gas pò ricuperà da per ellu a so pruprietà isulante elettrica intrinseca una volta chì i fattori esterni (forte campu) sò rimossi. Tuttavia, dopu chì u materiale di isolamentu solidu hè scumpartutu, a so prestazione di isolamentu elettricu sarà irreversibilmente completamente persa. Dunque, a selezzione di isolamentu di e linee elettriche è di l'attrezzatura deve esse compatibile cù a classe di tensione, è deve esse in cunfurmità cù l'ambiente d'usu è e cundizioni operative, per assicurà a sicurezza di l'isolamentu.

chì pruduttu hè un pruduttu isolante?

Guaina d'insulazione in gomma silicone, guaina protettiva di cablaggio di trasformatore, guaina isolante per linee entranti è uscenti di alta è bassa tensione, guaina protettiva di cablaggio di trasformatore, guaina isolante per linee entranti è uscenti di alta è bassa tensione, copertura protettiva di cablaggio trasformatore, guaina isolante di trasformatore, putenza di u trasformatore guaina, guaina isolante in gomma silicone, copertura di prutezzione di u trasformatore, schermata à u trasformatore, dispositivu di prutezzione di trasformatore di potenza, guaina di trasformatore, prutezzione di u trasformatore, parafulmine guaina isolante, guaina di parafulmine, alloghju di parafalla, interruttore isolante guainatu, interruttore di goccia guainatu, fusibile di tippu di goccia guaina, guaina isolante, guaina elettrica, buttone di carta di copertura insulata in gomma di silicone guaina isolante guaina composita guaina isolante di tipo fibbia guaina di avvertimentu isolante, guaina isolante ad alta tensione, guaina isolante.

2
3

Tempu di posta: 19-2020 d'Agostu