A dimensione di u mercatu globale di l'industria di trasformatori supera i 100 miliardi in 2020

In l'ultimi anni, a dumanda di u mercatu globale di trasmissione è distribuzione di putenza hè generalmente in crescita.

L'espansione di a centrale elettrica, a crescita ecunomica è a dumanda d'energia in i paesi emergenti cunduceranu u mercatu glubale di trasformatori di putenza da 10,3 miliardi di dollari in 2013 à 19,7 miliardi di dollari in 2020, cun un ritmu di crescita annuale cumpostu di 9,6 per centu, secondu l'istituzioni di ricerca.

A crescita rapida di a dumanda d'energia in Cina, India è Mediu Oriente hè u principale mutore di a crescita prevista in u mercatu glubale di trasformatori di potenza. Inoltre, a necessità di rimpiazzà è aghjurnà i vechji trasformatori in l'America di u Nordu è in Europa hè diventata un mutore maiò mercatu.

"U GRID in u Regnu Unitu hè dighjà assai poveru è hè solu rimpiazzendu è aghjurnendu a rete chì u paese puderà evità u blackout. In listessu modu, in altri paesi europei, cum'è a Germania, ci sò rinuvazioni in corso in a rete è l'elettronica per assicurà una fornitura costante di elettricità. "Cusì dicenu alcuni analisti.

In l'opinione di i prufessiunali, ci sò dui fattori per u forte impulsu di crescita di a scala di u mercatu globale di trasformatori. Da una parte, l'upgrade è a trasformazione di i trasformatori tradiziunali genereranu una grande quota di mercatu, è l'eliminazione di i prudutti in ritardu pò prumove u sviluppu efficace di l'offerta è l'offerta, è appareranu enormi benefici ecunomichi.

D'altra parte, a ricerca è u sviluppu, a fabbricazione, a vendita, l'usu è a manutenzione di trasformatori di risparmiu d'energia è intelligenti diventeranu u mainstream, è i novi prudutti portanu inevitabilmente nuove opportunità di sviluppu per l'industria.

In realtà, l'industria di trasformazione si basa nantu à l'investimenti da industrie downstream cum'è alimentazione elettrica, rete elettrica, metallurgia, industria petrolchimica, ferrovia, custruzzioni urbane ecc.

In l'ultimi anni, benefiziunendu da u rapidu sviluppu di l'ecunumia naziunale, l'investimentu in a custruzzione di l'alimentazione elettrica è di a rete elettrica hè statu in crescita, è a dumanda di u mercatu per l'attrezzatura di trasmissione è distribuzione hà aumentatu significativamente. Hè previstu chì a dumanda di u mercatu domesticu per trasformatori è altre apparecchiature di trasmissione è distribuzione rimarrà à un livellu relativamente altu per un bellu pezzu.

In listessu tempu, u centru di gravità di u travagliu di a rete statale è a strategia di sviluppu per tutta l'industria di l'energia elettrica hà una influenza significativa, l'automatizazione di a rete di distribuzione è l'implementazione di u travagliu di ristrutturazione cunduceranu a dumanda di u mercatu di trasformatori, l'offerta aumenterà assai u numeru di u mercatu tutale di i trasformatori glubali serà gradualmenti inclinatu versu a Cina, l'applicazione di prudutti d'avanguardia hè prevista per ottene un effettu megliu in Cina.

2
22802

Tempu di posta: 19-2020 d'Agostu